На варті планети
Рекомендаційний бібліографічний список
На допомогу вчителю географії, керівникам
еколого-натуралістичних, туристично-природознавчих, краєзнавчих гуртків
1.
Барвінський К. Розведення хробаків.
Раціональне відновлення земель на прикладі Ружинського району. Біологія. 2020. № 5/6. С. 64-77.
2.
Болтромюк Д. В. Квіти — окраса землі: Історико-природознавча гра. Вихователю ГПД. Усе для роботи. 2020. № 5. С. 8-12
3.
Бутко Т. Раціональне використання води.
Заняття для дітей середнього дошкільного віку. Дитячий садок. 2020. № 1. С. 24-33.
4.
Войтенко С. Навколо Землі! Заняття-подорож
для старшої вікової групи. Дитячий садок.
2020. № 1. С. 6-13.
1.
Воробйов Є. “ Діти квітів ”. Світ метеликів
та заповідний Чорнобиль. Надзвичайна
ситуація. 2020. № 5/6. С.88-91.
5.
Воробйов Є. Весна у Чорнобильському
заповіднику. Аномалії. Надзвичайна
ситуація. 2020. № 3/4. С. 92-95.
6.
Гетьман В. І. Заповідна Фальц-Фейнова
Асканія-Нова. Географія та економіка в
рідній школі. 2020. № 1/2. С. 55-59.
7.
Гончаров Ю. Мозковий тренінг. Заняття для
гуртка туристсько-краєзнавчого напряму. Позашкілля.
2020. № 4. С. 24-32.
8.
Горбатюк В. С. Зміст і засоби реалізації
краєзнавчого підходу у шкільному курсі географії України та світового
господарства: з досвіду роботи. Географія
та економіка в рідній школі. 2020. № 1/2. С. 51-54.
9.
Демощук М. Будуємо майбутнє. Розробки програм
з екологічного виховання для дошкільнят. Дитячий
садок. 2020. № 1. С. 44-49.
10. Дончулеско В. Археологічна експедиція STEM-освіти в
роботі гуртка туристсько-краєзнавчого напряму. Позашкілля. 2020. № 5. С. 38-47.
2.
Дуб В. Ми відповідальні за тих, кого
приручили. Надзвичайна ситуація.
2020. № 2. С. 46-49.
11. Жиганюк Н. А. Тварини — моєї родини: Свято — презентація проєкту. Вихователю
ГПД. Усе для роботи. 2020. № 1. С. 8-10.
3.
Жук А. Австралія у вогні: п’ять місяців у
поєдинку зі стихією. Надзвичайна ситуація. 2020. № 2. С. 4-10.
12. Загубинога О. Вода під мікроскопом: Інтегрована авторська
програма гуртка. Здоров`я та фізична
культура. 2020. № 2. Вкладка. № 2. Екологія. С. 25-36.
13. Задорожний М. П. 200 років освоєння материка Антарктида. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 7/8. С. 50-62.
14. Задорожний М. П. Антарктичні станції. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 10. С. 40-47.
15. Задорожний М. П. Зустріч з далекою Антарктидою. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 1/2. С. 60-61.
16. Задорожний М. П. Українська діаспора в Австралії. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 6. С. 32-48.
17. Задорожний М. П. Українці в країнах Південної Америки. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 4. С. 34-47.
18. Задорожня Н. С. "Уже тепер, з маленьких літ, іди
добро творити в світ!": Екологічна стежинка В. Сухомлинського. Віртуальна
прогулянка (4-й) клас. Вихователю ГПД.
Усе для роботи. 2020. № 1. С. 32-35.
19. Запорожченко Н., Рамазанова Л., Варишева Т. Формування
морально-екологічної особистості. Біологія.
2020. № 1. С. 22-52.
20. Злена Л. Є. Щасливий випадок: Інтелектуальна гра
природознавчого спрямування для молодших школярів. Вихователю ГПД. Усе для роботи. 2020. № 1. С. 29-31.
4.
Ільчук В. Птахи в
Біблії. Біологія і хімія в рідній школі. 2020. № 3. С. 44-47.
5.
Калініченко Г.
Зоопарк запрошує в гості. Заняття для дітей старшої групи. Дошкільне виховання.
2020. № 4. С. 27-29.
21. Калінська А. В.Урок на тему “ Розвиток та розміщення
рослинництва в Україні ”, 9 клас. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 1/2. С.43-48.
22. Карлюга А. На варті планети. Заняття зі збереження
навколишнього середовища. Дитячий садок.
2020. № 1. С. 34-43.
23. Кашуба З. Чарівна планета: Сценарій випускного. Дитячий садок. 2020. № 8. Фантазії
вихователя. № 4. С. 26-33.
24. Кобернік С. Г. Дидактичні можливості он лай уроку
географії з використанням відеопрограм у період карантину. Географія та економіка в рідній школі. 2020. № 7/8. С. 19-24.
25. Козловська В. Захисти тварин. Заняття для дітей старшого
дошкільного віку. Дитячий садок.
2020. № 1. С. 14-23.
26. Корольчук О., Величко А. Земля не в спадок, а для
нащадків: Огляд екологічних проблем сьогодення. Здоров`я та фізична культура. 2020. № 4. Вкладка № 4. С. 25-35.
27. Крайнюк І. Створення екопроєктів учнями середньої та
старшої школи. Біологія. 2020. № 1. С. 10-21.
28. Красоткіна Н. День Землі — (Терра) 22 квітня: Свято для початкових класів. Початкова школа. 2020. № 3. С. 34-39.
29. Курганова І. М. Використання інтернет-ресурсів на уроках
географії. Географія та економіка в
рідній школі. 2020. № 4. С. 2-4.
6.
Лисенко Г., Шепель
Н. Пригоди в мотузяному парку. Квест на туристичній стежині для дітей старшої
групи. Дошкільне виховання. 2020. №
8. С. 16-18.
30. Логінова А. Цілі сталого розвитку: Розробка квесту для
педагогів. Методист. 2020. №
3. С. 22-79.
31. Лук’яненко О. Л. Уроки до теми “ Глобальні проблеми
людства ” у 9 класі. Географія та
економіка в рідній школі. 2020. № 1/2. С. 23-42.
32. Майсак Н. Ландшафтний дизайн: Навчальна програма з
позашкільної освіти гуртка еколого-натуралістичного напряму (1 рік навчання). Позашкілля. 2020. № 5. С. 6-15.
33. Мізюрко О. М. Компетентнісні завдання з природознавства у
3-му класі. Початкове навчання та
виховання. 2020. № 4/6. С. 39-59.
34. Могильова Н. В. Птахи, що зимують з нами: Екологічна
сторінка. Вихователю ГПД. Усе для роботи.
2020. № 1. С. 27-28.
35. Назаренко Т. Г. Формування в учнів географічної
компетентності в умовах дистанційного навчання. Географія та економіка в рідній школі. 2020. № 5. С. 15-20.
36. Нефред І. Г. Формування екологічної культури молодших
школярів у світлі концепції Нової української школи. Початкове навчання та виховання. 2020. № 16/18. С. 8-65.
37. Новицька Л. В. Навчання під час карантину очима вчителя. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 7/8. С. 25-26.
38. Оберемко І. Флораріум: пейзаж у мініатюрі: Майстер-клас
для педагогів. Дошкільне виховання.
2020. № 2. С. 18-19.
7.
Обрізан С. Водно-болотні угіддя: значення
важко переоцінити. Надзвичайна ситуація.
2020. № 2. С. 58-61.
39. Олійник А. Екологія в дослідах. Як науковці допомагають
нашому довкіллю. Біологія. 2020. № 1.
С. 64-73.
40. Олійник Н. Сучасні методи формування екологічної
особистості. Біологія. 2020. № 1. С. 54-63.
41. Панасюк Н. В. Використання мультимедіа-технологій на
уроках географії. Географія та
економіка в рідній школі. 2020. № 10. С. 21.
8.
Петрунь А. Загроза, яку спричиняє спалювання
сміття. Надзвичайна ситуація. 2020. № 5/6. С. 62-63.
9.
Петрунь А. Небезпека отруєння пестицидами. Надзвичайна ситуація. 2020. № 5/6. С. 54-55.
10. Петрунь А. Прихована небезпека спалювання сухого листя і
трави. Надзвичайна ситуація. 2020. №
5/6. С. 64-65.
42. Покась Л. А., Полтавченко Д. В. Використання сучасних
педагогічних технологій в освітньому просторі ліцею. Географія та економіка в рідній школі. 2020. № 7/8. С. 27-30.
43. Попов В. Д. Науково-методичний супровід розвитку
професійної компетентності вчителя географії. Географія та економіка в рідній школі. 2020. № 10. С. 26-32.
44. Присяжнюк Л. Збережемо планету для майбутніх поколінь:
Формування в дошкільників основ екологічної свідомості в контексті стратегії
сталого розвитку. Дошкільне виховання.
2020. № 2. С. 3-7.
45. Пруцакова О., Пустосвіт Н. Сталий розвиток у запитаннях і
відповідях: Коротко про основні засади концепції збалансованості. Методист. 2020. № 3. С. 4-21.
46. Псатій А. Моніторинг стану довкілля: Сучасна екологічна
ситуація регіонів України. Здоров`я та
фізична культура. 2020. № 5/6. Вкладка № 5/6. С. 40-51.
47. Псатій А. Отруєні хвилі: Екологічна катастрофа світового
океану. Здоров`я та фізична культура.
2020. № 5/6. Вкладка № 5/6. С. 52-56.
48. Псатій А. Сталий розвиток України: Екологічна рівновага
та розбудова стійкості. Здоров`я та
фізична культура. 2020. № 5/6. Вкладка № 5/6. С. 33-40.
49. Разінкова О. Навички соціалізації учнів: Формування та
розвиток у рамках вивчення шкільного курсу екології. Здоров`я та фізична культура. 2020. № 2. С. 20-36.
50. Рак Л., Кириченко О. Екологічна грамотність і здорове
життя. Трудова підготовка в рідній школі.
2020. № 3. С. 13-23.
51. Ромащенко М. Вода та зміни клімату — прискорення дій. Надзвичайна ситуація. 2020. № 3/4. С. 6-15.
52. Санковська І. Природа як цінність: Аналіз сектору
екологічної та кліматичної освіти в Україні. Методист. 2020. № 7/8. С. 52-61.
11. Слюсар А., Шабер Н. Дитинство серед природи: Реалізація
проєкту зі збагачення екологічної стежини. Дошкільне
виховання. 2020. № 2. С. 11-15.
12. Товкун Ю., Драниця Л. Анаеробне
зброджування. Альтернативна енергетика на основі біогазу. Здоров’я та фізична культура. 2020. № 3. Вкладка. № 3. С. 27-34.
13. Федоренко Ю. А. Технології навчання он лайн з географії. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 5. С. 12-14.
14. Федотова Л. З досвіду
екологічної роботи. Біологія і хімія в
рідній школі. 2020. № 3. С.
10-13.
15. Фесенко Г. Журавлині шляхи на
Вкраїні. 2020. № 1. С. 45-48.
16. Фесенко Г. Містичний мартин
жовтоногий. Біологія і хімія в рідній школі. 2020. № 3. С. 39-43.
17. Філатова С. Ю. Використання елементів інтерактивних
технологій на уроках географії. Географія
та економіка в рідній школі. 2020. № 10. С. 9-17.
18. Часнікова О. В. Випробування часом: Від концепції до
реальної практики навчання географії в дистанційному вимірі. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 6. С. 8-13.
19. Чистяков О. Радіоактивний туризм. Надзвичайна ситуація. 2020. № 3/4. С. 70-73.
20. Шафікова В. П. Контрольні роботи з природознавства: 4-й
клас (І семестр). Початкове навчання та
виховання. 2020. № 16/18. С. 84-103.
21. Швець М. О. Розвиток креативного мислення учнів і
краєзнавча робота на уроках географії та у позакласній роботі. Географія та економіка в рідній школі.
2020. № 10. С. 18-20.
22. Яковець Н. Пластиковий посуд — джерело небезпеки. Надзвичайна ситуація. 2020. № 2. С.
36-38.
23. Ясінська Н. Якісні реакції на вуглеводи. Заняття гуртка
еколого-натуралістичного напряму. Позашкілля.
2020. № 4. С. 35-43.
24. Прості поради в побуті: як допомогти довкіллю. Біологія. 2020. № 1. С.6-9.
25. Юний географ-краєзнавець: Навчальна програма
факультативного курсу: Схвалено Міністерством освіти і науки України для
використання у загальноосвітніх навчальних закладах: (лист № 141/12-Г -804 від
02.06.2014). Географія та економіка в рідній
школі. 2020. № 1/2. С. 9-22.
26. [Подорожувати разом весело: Подорожі країнами світу та
містами України: Спецвипуск]. English.
2020. № 5/6.
Упорядник Вадим Репешко
27.11.2020
Немає коментарів:
Дописати коментар