Шукати в цьому блозі

четвер, 18 березня 2021 р.

КОНЦЕПТ ЦІННОСТЕЙ ЧЕРЕЗ ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ НАВЧАННЯ: СТИХІЇ СВОБОДИ В ПРИРОДІ, МИСТЕЦТВІ ТА ПСИХОЛОГІЇ ЛЮДИНИ

 



Цінність «свобода» – це право кожної людини на самореалізацію своїх бажань, намірів, ідей – право на те, щоб інші не створювали перешкоди для розвитку особистості. Свобода передбачає волю людини як рушійний фактор її професійної та життєвої траєкторії.

17 березня 2021 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено вебпрактикум для вчителів географії, вчителів інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему «Концепт цінностей через інноваційні інструменти навчання: стихії свободи в природі, мистецтві та психології людини».

Учасники вебпрактикуму ознайомились із наступними питаннями: «Концепти цінностей в сучасних умовах освітнього процесу: інноваційні інструменти навчання» (Лілія Криховець-Хом’як, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО), «Розмаїття образів природних стихій та їх впливу на стан людини в творах музичного та образотворчого мистецтва» (Наталія Саранчук, методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО), «Свобода душі через образи в українській вишивці» (Галина Жук, спеціаліст з культурології, мисткиня), «Тандем «людські емоції та природні стихії»: закони взаємодії» (Наталія Бачинська, методист відділу дошкільної, початкової, спеціальної та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО).

Вебпрактикум завершився обговоренням ціннісних аспектів через інноваційні інструменти навчання, де вчителі географії, учителі інтегрованого курсу «Мистецтво» та музичні керівники закладів дошкільної освіти, учасники вебпрактикуму обґрунтували необхідність розвитку гармонійно розвиненої особистості в процесі формування ціннісних орієнтацій, з використанням інноваційних інструментів навчання в сучасних умовах освітнього процесу.

За підсумками проведення вебпрактикуму «Концепт цінностей через інноваційні інструменти навчання: стихії свободи в природі, мистецтві та психології людини», вважаємо за доцільне внести пропозиції у практику роботи педагогів.

1.      Підвищувати власний рівень психолого-педагогічної, загальнокультурної та фахової підготовки з питань викладання географії, музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво».

2       Впроваджувати у практику сучасні підходи та інструменти формування ціннісних орієнтирів в освітній процес.

3. Використовувати на уроках географії, музичного мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» матеріали, запропоновані в ході практикуму, зокрема мистецькі твори: фільм «Очікуючи вантаж на рейді Фучжоу біля пагоди» (режисер Михайло Іллєнко); твори образотворчого мистецтва: Ян Брейгель Старший «Алегорія повітря», Ян Брейгель Молодший «Алегорія повітря і вогню», Іван Айвазовський «Етюд: повітря над морем», Рене Магріт «Голос вітру»; балет «Сильфіда» Хермана Левенсхольда та ін.

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар