Шукати в цьому блозі

понеділок, 15 березня 2021 р.

«ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА: ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ»

 

заняття школи професійного становлення

молодого вчителя географії

«ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА:

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ»

 





03 березня 2021 року, на базі Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося заняття школи професійного становлення молодого вчителя географії «Педагогіка співробітництва: діяльнісний підхід у навчанні».

Захід відбувся онлайн-форматі з використанням платформи сервісу Google Meet. Коло зустрічі організувала методист відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО Л.Я. Криховець-Хом’як.

І.М. Вітенко, заступник директора з науково-методичної роботи та міжнародного співробітництва Тернопільського ОКІППО, кандидат географічних наук, розпочав захід з огляду сучасних вимог до уроку географії, у своєму виступі, звернув увагу на планування і методику підготовки до уроку.

Завідувач сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Тернопільській області Д.С. Яценко детально зупинилася на темі: «Спостереження за навчальним заняттям, як елемент оцінювання педагогічної діяльності при здійсненні інституційного аудиту у закладах загальної середньої освіти».

Про аспекти створення належного психологічного клімату в учнівському колективі та здійснення індивідуального і диференційованого підходу на уроках географії, зазначила у виступі доцент кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Тернопільського ОКІППО, кандидат психологічних наук                О.Я. Жизномірська.

Про творчість, як спосіб позитивної мотивації навчання учнів та про нестандартні форми роботи з учнями і батьками, на основі прикладного матеріалу, захопливо вела розмову з учасниками заходу вчитель географії та економіки Бучацького ліцею Н.М. Тітаренко

Методист відділу освітнього адміністрування О.С. Куриш зупинилася на цікавій темі «МЕДІАХАБ як простір взаємодії усіх учасників освітнього процесу».

Учасники заходу разом із методистом відділу методики навчальних предметів та професійного розвитку педагогів Тернопільського ОКІППО. Криховець-Хом’як Л.Я обговорили також практику оцінювання у школі (5-6 класи) на основі фінського досвіду.

Захід завершився обміном думок щодо напрямів подальшої співпраці.


Немає коментарів:

Дописати коментар